RESMİ KURUMLAR






    İstanbul Bölge Adliye Mahkemesi 20 Temmuz 2016 tarihinde İstanbul Anadolu Adliyesi içerisinde faaliyete geçtiği günden itibaren Bilgi İşlem Müdürlüğü olarak göreve başlamış bulunmaktayız. Başkan, Hakim, Cumhuriyet Savcısı ve Personelimiz için gerekli donanım, yazılım ve kurulum destekleriyle hizmetimize başlayıp, Bölge Adliye Mahkemesinin hızlıca faaliyete geçmesine katkı sağladık. 1 Eylül 2016 tarihinde İstanbul Kartal Orhantepe Mahallesinde yapılan yeni adliyede binamıza taşınmadan evvel gerekli saha çalışmalarını yapıp taşınma işlemleri için gerekli faaliyetlere süratle başlayıp sorunsuz bir şekilde taşınma, yerleşme, yeni sistemin stabil çalışması işlemlerini sağlıklı bir şekilde gerçekleştirmiş bulunmaktayız.

    Network birimimiz taşınma öncesi adliye içerisinde bulunan toplam 3486 adet data hattının uçtan uca test işlemlerini saha çalışmasıyla gerçekleştirdi.

    Yine network birimimiz Adliye içerisinde bulunan bütün odalardaki data hatlarının, network topolojisinin ve diğer sistemlerin ileride oluşabilecek network ve diğer sorunlarını daha çabuk çözüme ulaştırabilmek adına data ve etiket şemaları, ve çalışma prensibi şemaları saha çalışması ile çıkartıldı.

    Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı tarafından gönderilen Bölge Adliye Mahkemesinde aktif çalışacak network cihazları topolojiye uygun olarak 17 kat kabineti, 1 sistem odası olmak üzere toplamda 18 kabinetin fiber sonlandırmaları test edilip network kurulumu tamamlandıktan sonra gerekli testler yapılıp taşınmadan evvel hazır duruma getirildi.

    Adliyemiz içerisinde bulunan 12 adet Ceza dairesi duruşma salonu, 2 adet büyük duruşma salonu ve nöbet odasının SEGBİS kurulum ve test işlemleri Müdürlüğümüzce özverili bir çalışma ile gerçekleştirildi.

    Yeni adliye binamızda 1 Eylül 2017 tarihinde faaliyete geçecek olmamız sebebiyle İstanbul Anadolu Adliyesi binası içerisinde hizmet verdiğimiz birimlerin bilgisayar, yazıcı ve diğer sistemleri Müdürlüğümüz tarafından eski binadan sökülüp yeni binada montaj işlemleri gerçekleştirilmiştir.

    Adliyemiz içerisinde bulunan bütün duruşma salonlarına Başkan, Üye Hakim, Cumhuriyet Savcısı ve Avukatların görebilmesi için çoklu ekran kurulumları Müdürlüğümüz tarafından gerçekleştirilmiştir.

    Adliyemizdeki Ceza Daireleri, Hukuk Daireleri ve Cumhuriyet Başsavcılığı birimlerine odalardaki kablo düzenlerinin daha sağlıklı olması açısından kablo kanalı montaj işlemleri yine Müdürlüğümüz tarafından gerçekleştirilmiştir. Talep edilen ve ihtiyaç duyan birimlere hizmetimiz devam etmektedir.

    İstanbul Bölge Adliye Mahkemesinde görev yapan tüm Başkan, Hakim ve Cumhuriyet Savcılarımızın dizüstü bilgisayarlarına evden çalışabilme olanağı sağlamak amacıyla VPN yazılımının kurulumu yapılıp nasıl çalıştığının teknik bilgisi verilerek işlemleri Müdürlüğümüz tarafından gerçekleştirilmiştir.

    Kartlı Geçiş Sistemimiz için binamız içerisinde görev yapan bütün Başkan, Hakim, Cumhuriyet Savcısı, Yazı İşleri Müdürü, Zabıt Katibi, Mübaşir, Hizmetli, Şoför, Güvenlik ve Temizlik personellerine sistemi kullanabilmeleri için Adalet Kimlik Kartları sisteme tanıtılarak görevlerine göre gerekli geçiş izinleri verilerek sisteme tanıtıldı. Ayrıca kimlik kartları olmayan Güvenlik, Temizlik ve Adalet Kartı bulunmayan Personellerimize yeni kimlik kartlarının basımı yapılarak yine görevlerine göre gerekli geçiş izinleri verilmiş olup sisteme tanıtılması Müdürlüğümüz tarafından gerçekleştirilmiştir.

    İntranet portalı, Elektronik rehber, Sınav sonucu sorgulama uygulaması hizmete sunulmuştur.

    Personel Bilgi Sistemi uygulaması Müdürlüğümüz tarafından hazırlanıp hizmete alınmıştır.

    2018 yılı içerisinde Ekim ayına kadar 2573 adet teknik talep çözüme kavuşturulmuştur.

    Adliyemizde görev yapan Başkan, Üye Hakim, Cumhuriyet Savcısı, İdari İşler Müdürü, Yazı İşleri Müdürü ve Zabıt Katibi olan personellerimizin kullandıkları e-imzaların hizmet sürelerinin dolması, e-imza yenileme, Nitelikli Elektronik Sertifika (NES) hataları, başvuru ve sipariş süreci, akıllı kart okuyucu (TOKEN) cihazlarının arıza ve yenisi ile değişimi sürecinde gerekli teknik destek sağlanması, e-imza sipariş/teslim zamanlarının takibi Bilgi İşlem Müdürlüğümüzce organize edilmiş olup, hali hazırda e-imza, TOKEN teknik destek ve sipariş hizmetimiz halen devam etmektedir.

    İstanbul Bölge Adliye Mahkemesi içerisinde oluşabilecek Bilgi İşlem sorun ve arızalarına daha etkili, hızlı çözüm sunmak üzere Bilgi İşlem Müdürlüğümüz tarafından hazırlanan Arıza Kayıt Sistemi (AKS) yazılımı hizmete sunulmuştur. Bu sayede yazılım üzerinden oluşturulan arıza kayıtları hem kayıt açan personel için hem de Bilgi İşlem Müdürlüğü personeli için sürecin anlık olarak takip edilmesi sağlanmıştır. Ayrıca Envanter Takip Sistemi ve Bilgi İşlem İş Tevzi Sistemi adliyemizin kullanımına kazandırılmıştır. Sistemden alınan veriler, veri madenciliği için her veri örneklenip aylık yoğunluklar takip edilerek aksiyon alınmaktadır.

   

    Örnek Ekran Görüntüleri;

   

   

   

HIZLI İLETİŞİM

İstanbul Bölge Adliye Mahkemesi (BAM) - Resmi Web Sitesi © 2018 Tüm Hakları Saklıdır.